mandag 30. juni 2014

Svever avgårde!

Sommerfuglene fortsetter å sveve avgårde! Kjole i størrelse 1 år ble til i løpet av en uke hjemme med mine egne tette bihuler og en småsyk lillefrøken.







Når frøken var i seng var det tid for kosestrikking for min del. Det samme gjaldt i små rolige stunder mens vi to så på Karsten og Petra eller Ponyo på film. Veldig moro å da få til noe nyttig og koselig sånn innimellom slagene, og i dag var vi og kjøpte fine små bamseknapper til den ferdige kjolen!

Tror det er på tide å ta frem Aran -jakken min igjen og strikke videre på den nå, samtidig som jeg får bruke noen kvelder til å skrive ut mønsteret på sommerfugl-toppen jeg har laget også. Det er veldig gøy å lage egne mønstre, så det er noe jeg vil gjøre mer av med tid og stunder!

Mønsteret kan kjøpes her på min Ravelry-side

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar