torsdag 17. juli 2014

Nytt design: Sommerfugl - tunika!

Bærestykket på sommerfugl - tunikaen er blikkfanget, mens designet ellers er enkelt med sommerfugler langs nedre kant og bole strikket i glattstrikk. Se og kjøp mønsteret her!






Sommerfuglene ville liksom ikke gi helt slipp på meg, og jeg innrømmer glatt at nå var det på tide med tykke pinner og tykkere garn etter å ha strikket flere prosjekter på pinne 3 og 3,5. Dermed gikk jeg i gang med nytt design med sommerfuglene mine og ettersom sommerfuglene jeg har laget mønster på  er ganske store, egnet de seg godt til å prøve ut idéen jeg fikk til å lage en tunika i glatt strikk med sommerfugler på bærestykket.





Tunikaen er strikket i et stykke på rundpinne (60 cm) slik at dette er et kjapt prosjekt å strikke. Jeg håper denne blir en suksess  hos lille frøken når barnehage-hverdagen setter inn for fullt i august!

Å strikke denne er gjort på noen kvelder, og mønsteret er nå til salgs på Ravelry!

Klikk her for å se mer

Klikk her for å kjøpe mønsteret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar